Kde, kdy a na co se nás ptát?
Přidal/a Meteo Aktuality dne 23.05.2018 22:33
Vážení a milí, pro úplnost přinášíme přehled našich hlavních kontaktů, na nichž se nás můžete ptát na různé věci a kde vám skutečně a většinou v krátkém čase zaručeně odpovíme. Též v této aktualitě nabídneme stručnou definici různých druhů dotazů.

Na každý dotaz či jinou reakci směřovanou nám na některé naší stránce či jiném kontaktním místě rádi odpovíme a to vždy. Tím dáváme najevo, že projekt Meteo Aktuality funguje a chce plnit své účely a cíle. Též také to, že se na nás lze stále spolehnout.

Základní pojmy týkající se komunikace s námi
Rozlišme tři druhy dotazů ve dvou kategoriích, které můžete vůči nám mít.

Komunikace se může týkat:
1) Předmětů naší činnosti (např.: "Očekávají se dnes nad místem A srážky?")
2) Naší činnosti a stránek obecně (např.: "Na stránce té a té máte pravděpodobně chybu v textu ..." nebo "V informacích o přehledu počasí na týden se mě nelíbí to a to")

Komunikace může mít podobu:
a) Dotazu - průměrně jednoduchý dotaz na předměty činnosti nebo na činnost projektu obecně (viz výše) s vyřízením do několika minut (např.: "Jak bude zítra v místě A?").
b) Námětu - jednodušší vyjádření nápadu týkající se projektu nebo jeho činnosti, poukázání na chyby, chvála či případně kritika s vyřízením do několika minut nebo desítek minut (např.: "Informace ty ty bych upravil/a tak a tak, bylo by to lepší, proto a proto …" nebo "V informacích týdenního přehledu počasí se nelíbí to a to" případně "Jsem zklamán/a pozdní aktualizací těch a těch informací").
c) Rozboru - obtížnější a náročnější dotazy či žádosti spočívající v intenzivním vyhledávání informací, objasňování určité problematiky a podobně s vyřízením v řádu hodin, dnů nebo případně i déle (např. "Potřebuji zjistit, zda se toho a toho data, toho a toho roku vyskytovaly v ČR bouřky a zda byly i intenzivní" nebo "Potřebuji určit druh, tvar a případně další vlastnosti oblaku na přiložené fotografii").

Kde a kdy nás nejlépe kontaktovat pro různé účely
Ve vztahu k výše uvedeným druhům komunikace vám pro rychlé vyřízení dotazu či námětu doporučujeme následující kontakty, kde vám stále garantujeme přiměřeně rychlé reakce a aktivitu každý den.

EMAILOVÁ ADRESA (info@meteoaktuality.cz)
> Dotazy a náměty (kdykoli, odpovíme denně v rámci hlavní provozní doby)
> Rozbory (primárně v době konzultací, aktuálně každé pondělí od 12:30 do 13:30 hodin), doporučujeme využít zejména pokud má zpráva obsahovat přílohy v podobě obrázků, tabulek, grafů aj.

STRÁNKA FACEBOOK (www.facebook.com/pocasi.aktuality)
> Dotazy a náměty (kdykoli, odpovíme co nejdříve denně v rámci hlavní provozní doby a výjimečně i mimo ni) - veřejně (komentáře pod příspěvky a vložení příspěvku vámi) a soukromě (soukromé zprávy přes poslat zprávu)
> Rozbory (kdykoli, odpovíme co nejdříve denně v rámci hlavní provozní doby a výjimečně i mimo ni, odpověď s výsledkem zašleme dle dohody a podle náročnosti zadání o které bude žádáno) - veřejně (komentáře pod příspěvky a vložení příspěvku vámi) a soukromě (soukromé zprávy přes poslat zprávu)

>> Na každé podání (váš dotaz, reakci, námět atd.) směrem k nám reagujeme ihned, jak to je možné a odpovíme vám (minimálně potvrdíme přijetí dotazu a stanovíme případný čas jeho zodpovězení). Pokud si poté samotné zpracování žádosti vyžádá více času, bude výsledek zaslán s další odpovědí.

Jinde vám přiměřeně rychlou odpověď zaručit nemůžeme! Máte-li zájem nás kontaktovat, uložte si tyto kontakty.


Vždy záleží na tom, jaká komunikace vám ve vztahu ke konkrétnímu dotazu vyhovuje a to jak co se týče kontaktního místa (druhu komunikace) a způsobu na daném komunikačním prostředku (zda veřejně nebo soukromě). Dnes je velmi jednoduchou formou komunikace sociální síť a to hlavně výše doporučená, kde je snadná komunikace a to i formou zpráv. Tato lze jednoduše zaslat a poté dotyčný s námi může libovolně komunikovat, komunikaci přerušit a po čase opět obnovit.

Záleží nám na snadné a účelné komunikaci s vámi, která bude pro každého v dnešní době rychlá a příjemná.

Věříme ve spokojenost, MA.